Эссе «Менің кәсіби ерекшелігім»
- ВКонтакте
- РћРТвЂВВВВВВВВнокласснРСвЂВВВВВВВВРєРСвЂВВВВВВВВ
- РњРѕР№ Р В Р’В Р РЋРЎв„ўР В Р’В Р РЋРІР‚ВВВВВВВВРЎР‚
- LiveJournal
- Viber
- Skype
- Telegram
Астана қаласы № 22 мектеп-гимназиясының І-санатты қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Сматаева Сымбат Нұрханқызы |
![]() |
Бүгінгі заман
Осындай биік нәтижеге қол
Өз басым мұғалім ретінде осындай дәрежеге жете алдым ба? Менің кәсіби ерекшелігім неде?-деген сауалдар талай ой қозғайды.
«Мұғалім ұлағатты тұлға»-деген оймен тәрбиеленген мұғалімдер отбасынан шыққан балалардың бірі едім. Ә
Қазіргі кезде мұғалім қандай болу керек? Бұл өте ауқымды мәселе. Бізге,
Заман талабына сай, мектептер жабдықталынып, оқулықтар өзгертіліп, мұғалімнің де кәсіби шеберлігінің өсіп-өркендеуіңе біршама көңіл бөлініп жатыр. Бұл талаптарға сай болу мақсатында
Студенттік шағымнан бастап менің намысымды қозғайтын тағы бір өзекті мәселе- қазақ тілі мәселесі еді. Сол себепті өзге тіл өкілдеріне қазақ тілін үйрету жолында өз үлесімді міндетті түрде қосуым
Әрине, егеменді мемлекеттің мемлекеттік тілі болмайынша ол мемлекеттің болуы мүмкін емес. Сол себепті тілді үйрету проблемасы қазақ мектебі ү
Біріншіден, ең алдымен барлық қазақ ана тілін өте жақсы білуі тиіс. Өкінішке орай,әсіресе орыс мектебінде оқып жүрген қазақ балаларының тіл білімі өзге ұлт өкілдері оқушыларының деңгейіндей. Қызығушылық деген, тілге деген құштарлық жоқ. Оқушылыр тілді тек пән ретінде қабылдап, «екі» алмас үшін оқып жүр, ал тіл ретінде қабылдайтындар өте аз. Оның үстіне
Осыған орай, талап ету басты міндет пе, әлде қызығушылығын ояту басты міндет пе? Ойландыратын жайт,өйткені қалыптасып қалған дүниені өзгерту қиынға түседі. Дегенмен,
Шығармашылық әлеуеті дамыған мұғалім өз кәсібін жете меңгеріп қана қоймай,өзін-өзі
- 25439 просмотров