Международный творческий конкурс «Школьные годы чудесные» для детей, педагогов и воспитателей

 

Камалиева Торгын Муратовна

Қазақ тілі сабақтарында мүмкіндігі шектеулі балалармен дидактикалық ойындарды қолдану

Камалиева Торгын Муратовна

Дамуында ауытқуы бар мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу түзету педагогикасындағы ең маңызды және өзекті мәселелердің бірі болып табылады. Ойындар сюжеттік-рөлдік, қимыл-қозғалыс, дидактикалық және дамыту-түзету ойындары болып бөлінеді.

Тақырыбы: «Ойыншықтар мұражайы»

Камалиева Торгын Муратовна

Мақсаты: Балаларға ойыншық түрлері туралы түсінік беру.
Білімдік мақсаты: Балаларға ойыншықтарды атай отырып, жаңа сөздермен таныстыру. Сөздік қорларын молайту. Тіл үйренуге қызығушылықтарын арттыру.
Дамыту мақсаты: Жаңа сөздерді, қазақ тілінің төл дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету. Ойлау, есту, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
Тәрбиешілік мақсаты: Ойыншықтарын күтіп таза ұстауға тәрбиелеу. Балаларды бір-бірлеріне деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Тақырыбы: «Мынау не?» ойыны

Камалиева Торгын Муратовна

Мақсаты:

1.Білімділік. Балаларды қыс тақырыбына байланысты жаңа сөздермен таныстыру, жаңа сөздерді бірнеше рет қайталатып тілдерін жаттықтыру, дыбыстар мен сөздердің анық. дұрыс айтылуын қадағалау.
2.Дамытушылық: Суреттен үйренген қар, шана, аққала сөздерін тауып, тапа, көрсете алуға үйрету. Сөздерді тыңдату, қайталату, ойындар өткізу арқылы балалардың көру, есте сақтау, сөйлеу, ойлау қабілеттерін арттыру, жетілдіру.
3.Тәрбиелік: Жаңа сөздерді бекітуге арналған түрлі ойындар ойнатып, балалардың мемлекеттік тілге деген қызығушылықтарын және сүйіспеншіліктерін арттыру.

Подписка на RSS - Камалиева Торгын Муратовна