Международный творческий конкурс «Зимние забавы — 2020» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

Тақырып: Зертханалық жұмыс «Электр тізбегін жинау және оның әртүрлі бөліктеріндегі ток күші мен кернеуді өлшеу»

 

 

Удерова Куралай Чапигуловна, учитель физики, высшей категории, стаж 30 лет, школа-гимназия им. Г. Муратбаева Байзакского района, Жамбылской области

Тақырып: Зертханалық жұмыс «Электр тізбегін жинау және оның әртүрлі бөліктеріндегі ток күші мен кернеуді өлшеу»

Мерзімі

Сабақ:     Физика.  8 «ә» сынып (ЖМБ)

Тақырып:

Зертханалық жұмыс «Электр  тізбегін жинау және  оның  әртүрлі бөліктеріндегі ток күші  мен  кернеуді  өлшеу»

Мақсат:

Электр тізбегін жинау, ток  күші  мен кернеуді өлшеу  әдістерін  үйрету

Күтілетін нәтиже.

— Амперметр  мен  вольтметрдің  құнын  таба  алады;

— электр тізбегін  жинауды үйренеді;

— тізбектің әртүрлі  бөліктеріндегі ток күшін амперметрмен  өлшеуді үйренеді;

— тізбектегі кернеуді  өлшеуді  үйренеді.

— салыстырмалық қателікті есептеп алу;

— қателіктер неліктен пайда болатынын түсіндіру;

— физикалық приборлар мен жұмыс істеуді дамыту;

— СТО және  дамыту, танымдық  білімін дамыту;

— синтез және талқылау әдістерін үйрену

Сабақтын типі

Білімді  тексеру

Тапсырмалар

  • Сергіту  сәті (шапшаңдық гимнастикасы )
  • Топқа бөлу (түрлі түсті карточка)
  • Зертханалық жұмыс
  • Рефлексия
  • Үйге  тапсырма.

Сабақ барысы

Кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ұйымдастыру

 (3 мин)

Сергіту  сәті:

1. Зарядталған бөлшектердің реттелген қозғалысы...  (электр тогы)

2. Электр кернеуінің өлшем бірлігі  (Вольт)

3. Ток күшін өлшейтін құрал... (Амперметр)

4. Электронның заряды...  (е=1,6·10-19 Кл)

5. Ток күшінің  өлшем бірлігі (Ампер)

6. Электр  кернеуін өлшейтін  құрал.. (Вольтметр)

7. Генераторлар, акуммуляторлар, гальваникалық элементтер.. (ток көздері)

8. Амперметр тізбекке қалай  жалғанады?.. (тізбектей)

9. Вольтметр тізбекке қалай жалғанады?.. (параллель)

10. Электр  тогы болуы  үшін  қажетті  шарттар .. (еркін заряд  тасымалдаушылар, электр  өрісі, ток көзі)

 

Қөршілес тұрған оқушының айтқанын еске түсіріп атайды.

 

Негізгі  бөлім (30 мин)

 

Топқа бөлу: (түрлі түсті карточка) – 1 мин.

Жұмыс барысын таныстыру.

Оқушыларда түсінбеген сұрақ болса, жауап беру.

 

 

 

  • Топқа бөліну.
  • Берілген тапсырманы өз бетінше оқу.
  • Жұмыс барысын топта талқылау.
  • Экспериментті орындау;
  • Қорытынды жазу
  • Болжам жасау.
  • Қойылған болжамды тәжирібе жүзінде тексеру.

Рефлексия (3 мин)

Қорытындылау

Үйге  тапсырма  Қайталау §

  • Жұмыс дәптерін өткізу
  • Үй тапсырманы жазып алады.

 

Категория: