Девятый Республиканский творческий конкурс «Наурыз — көктем мейрамы» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана

 

 

 

Урок казахского языка в 5 классе «Глагол. Как приходит к нам на стол хлеб»

IV международный творческий конкурс «Весна идёт — весне дорогу!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

Бейсекеева Алмагуль Тарановна, учитель казахского языка, вторая квалификационная категория высшего уровня, КГУ «средняя школа № 20 села Мирное» акимата Осакаровского района Карагандинской области

Бейсекеева А.Т.

Общие цели:

  • Cистематизация, обобщение знаний учащихся о глаголе;
  • Формирование умения находить глагол и определять его грамматические признаки, находить и правильно писать орфограммы в глаголе.

Оборудование:

Плакат с изображением сказочной страны Глаголии (можно изобразить сказочный дворец и глаголы в виде смешных человечков), карточки с текстами.

Организационный момент:

— Бүгін кім кезекші?

— Балалар, бүгін қандай күн?

— Ауа – райы қандай?

— Қандай жыл мезгілі?

— Үйге не тапсырма берілді?

 

 

Ход урока:

Психологическая подготовка

— Әр кім өз есімін қай әріптен басталатын ойлайды, сол әріптен басталатын бірлайықты адам бойындағы жақсы қасиетті қосып айтады.

Олеся-оқу озаты, Алена-ақылды, Вадим - вежливый (әдепті), Карина - кәсіпқой (профессионал), Бибизура - батыл (смелая), Ляззат - лайықты (достойная), Калима-көңілді, Асылхан - арлы (совестливый), Жасулан – жанашырлық (сочувствие), Саян-салмақты (серьезный).

Проверка домашнего задания

Составление кластера

II. Үй жұмысын тексеру

1. Шағын шығарма «Менің болашақ мамандығым»

III. «Кубизм» стратегиясы

Ереже қайталау

1. Етістік ол не? Сұрақтары?

2. Құрамына қарай қандай болады?

3. Негізгі мен туынды етістіктердің айырмашлығы?

4. Салт етістіктер?

5. Сабақты етістік?

6. Етістіктің шақтары?

7. Осы шақ етістіктер қалай жасалынады?

8. Өткен шақ етістіктер қалай жасалынады?

9. Келер шақ етістіктер қалай жасалынады?

10. Болымсыз етістік қандай жұрнақ арқылы жасалынады?

Стратегия мышления

Групповая работа

IV. «Ой шақыру стратегиясы»

Ойын «Мен-саған, сен-маған» сөздерді қайталау

Индивидуальная работа

1. Сөзжұмбақты шешу

— Берілген сөзжұмбақты шешсеңдер,бүгінгі өтетін тақырыбымыздың атышығады.

А) Сенің анаңның бауырлары саған кім болады?

Ә) Алматыда ерекше өсетін алманың түрі?

Б) Қорқақаң?

Н

А

Ғ

А

Ш

Ы

А

П

о

Р

Т

Қ

О

Я

Н

Сергіту сәті

Жеті ұл

Сәл демалып,

Тыным ал.

Тақпақ тыңдап,

Ұғып ал.

Апта деген ағайдың

Жеті бірдей ұлы бар:

Біріншісі – Дүйсенбі,

Екіншісі – Сейсенбі,

Үшіншісі – Сәрсенбі,

Төртіншісі – Бейсенбі,

Жұма деген бесінші ұлы,

Алтыншы ұл – Сенбі,

Жетіншісі – Жексенбі.

Групповая работа

Индивидуальная работа

2. Көрініс «Қайдан келдің, бауырсақ? Ө.Тұрманжанов

Дастарқанда шашылып,

Жатты аппақ бауырсақ.

Бауырсаққа қызығып,

Қарап тұрып көзін сап:

— Қайдан келдің, бауырсақ? —

Деп сұрады қуыршақ.

— Дүкеннен келдім нан сатқан, —

Деді оған бауырсақ.

— Дүкеннен келдің қай жақтан?

— Наубайдан келдім нан жапқан.

— Наубайға келдің қай жақтан?

— Диірменнен келді мұнтартқан.

— Диірменге келдің қай жақтан?

— Даладан келдім кең жатқан.

Жер анамен көсілген,

Дикандармен өсірген

3. Мәтінмен жұмыс (оқу-аудару)

— Дикандар не істейді?

— Егінді кім егеді?

Қай кезде бидайды жинайды?

— Жинап болғансоң қайда ,қай көлікпен тасиды?

— Бидайдан не тартады?

— Ұнды қайда апарады?

— Нанды қайда сатады?

«Нан дастарқанға қалай келеді» слайд көргізу

4. Дәптерде жұмыс

— Дәптерімізді ашайық,

Қолға қалам алайық,

Әдемі етіп жазайық.

— Қазір қай жыл мезгілі?

— Қазір көктемнің қай айы?

— Бүгін мамырдың нешесі?

— Аптаның қай күні?

— Сабақтың түрі — сынып жұмысы

— Тақырыбы — Нан дастарқанға қалай келеді

Групповая работа

Составление кластера

VI. Бекіту кезеңі

1. «Кластер жасау» стратегиясы

2. «5 жолөлеңқұрастыру» стратегиясы

Нан

Ардақты, асыл

Өседі, келеді, сатылады

Әселнансатыпалды.

Бауырсақ

Групповая работа (перевод текста)

3. «Ас атасы-нан» мәтінді тыңдау

Бір де Рауан әжесіне ертіп,егіс даласына келді. Ол шашақты басы иіліп тұрған бидай сабақтарын көріп,әжесінен:

— Мынау өсіп тұрған не? — деп сұрады.

— Рауан жан, бұл пісіп тұрған – нан, — деп, жауап берді әжесі.

— Нан болса, табананы қайда?

— Табананы да осы дәннің ішінде.

— Ал тоқаш ше?

— Ол да осы дәннің ішінде.

— Бауырсақ ше?

— Бауырсақ та осы дәнге сыйып тұр.

— Әже,кіп-кішкентай қауызды дәнге осынша көп нан қалай сыйып тұр? — деп Рауан таңғалды.

— «Ас атасы-нан,нан атасы-дән» деген. Осынша мол дүние, тоқшылық әрбір дәннің ішінде, - деді әжесі.

Парная работа

4. Тапсырмаларды орындау

А) Мәтіннен етістіктерді теріп,үш шақта қойып жазыңдар

Ә) Семантикалық парақшамен жұмыс

— Сөздер қай септікте тұрғанын ажырату

Сөздер

А.с

І.с

Б.с

Т.с

Ж.с

Ш.с

К.с

даланың

Дүкенге

Комбайынмен

Диқандар

Дәнді

дастарқанда

жерден

Б) 1 топ — дүкенші

2 топ — наубайшысөздердіжіктеу

В) 1 топ — диқандар

2 топ — егінші сөздерге фонетикалық талдау жасаңдар

Оценивание, формирующее и итоговое (суммативное)

Формативное оценивание на этапах работы индивидуально и в паре, суммативное по итогу урока.

Категория: