Третий международный творческий конкурс «Золотая осень» для детей, педагогов и воспитателей

 

Тақырыбы: «Ойна да ойлан»

 

Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан Новоишим ауылы КМҚК «Дюймовочка» балабақшасы Әдіскер Магзумова Алма Елтайқызы

Магзумова Алма Елтайқызы

Аудандық семинарда орыс тілінде діріс алатын топта қазақ тілінен ашық сабақ

Мақсаты: Балалардың қазақ тілінен білімдерін кеңейту, ұлттық ертегі кейіпкерлерін еске түсіру, сөздерді дұрыс айта білуге тілдерін жаттықтыру, қазақ тіліне деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

Закреплять знания детей по казахскому языку, вспомнить героев казахских народных сказок, закрепить произношение слов на казахском языке воспитывать уважение к государственному языку, формировать нравственные качества, положительные поступки, уважение к взрослым.

Сабақ барысы:

1. Амандасу. Жылулық шеңбері

Сәлеметсіңдерме балалар! Дөңгеленіп тұрып, қолымыздан ұстайық, бір-бірімізге алақан жылуын берейік.

Ал енді қонақтармен де амандасайық.

Үлкенге де, кішіге де
Бәріне ізетпен

Сәлем біз береміз. Сәлеметсіздерме? Қонақтар! Денсаулық тілейміз. Рахмет балалар, бүгін осындай шуақты күні сендермен кездескеніме мен део өте қуаныштымын.

Орындарыңа отырыңдар, қазақ тілі сабағын бастайық.

Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

Қазір көктем мезгілі.

Көктем мезгілінің қай айы?

Көктем мезгілінінің мамыр айы.

Дұрыс, ендеше көктемге қалай қуанамыз, соны көрсетелікші

Алақай, алақай (алақанға соғады)
Көктем келді
Алақай, алақай
Қуантып біздерді (айналады)

Көктем келіп жер көгеріп күн шықты, осындай тамаша күндері мен сендерді саяхатқа шақырамын.

Балалар сендер ертегі еліне саяхатқа барғыларың келе ме?

Балалар: ия

Ал саяхатқа бару үшін бізге жолды мына конверттегі геометриялық пішіндер көмектеседі.

Мы должны из этих геометрических фигур соствавить тропинку, и при этом будем называть и закреплять цвета и название фигур на казахском языке. Смотрите, у нас получилась тропинка, давайте посмотрим куда она нас приведет. Идут по тропинке к сундуку.

Мұғалім: Ребята смотрите, какой красивый сундук! И надпись на нем.Чтобы открыть сундук, для вас задание. Знаете ли вы пословицы на казахском языке?

Давайте вспомним пословицы которые мы знаем

Отан оттан да ыстық
Еңбек етсең өсесің
Ас атасы нан
Достық бірлікте
(Сандық ашылады.)

Мұғалім: жақсы балалар, міне сандық та ашылды.(сандықтан хат алып не жазылғанын оқиды.)

Мен ертегі кітапханасының періштесімін, бұл кітапханада сендердің достарың тұрады.

Я фея которая живет в сказочной библиотеке, в моей библиотеке очень много сказок, посмотрите, познокомьтесь, приятной экскурсии вам мои друзья.

Показ и знакомство с сказками. Дети называют те сказки которые им знакомы.

Балалар сендер Алдар көсе туралы ертегілерді көрсетіңдерші.

Алдар көсе суреттері. Бұл кім балалар?

Балалар: Алдар көсе. Сендер Алдар көсе туралы қандай ертегі білесіңдер «Сараң бай, Жадный бай», «Сиқырлы тон, Чудесная шуба», «Алдар и бай» «Сазан» «Сиқырлы қасық»

За большой открытой книгой выходит под веселую музыку Алдар с домброй.

Тамаша, өте жақсы, Алдар туралы ертегілерді білесіңдер екен ризамын.

Молодцы ребята, знаете сказки про Алдар көсе и я незахотел оставаться в книгах мне тоже захотелась познокомиться с вами. Будем знакомиться (подходит детям )

Кел танысайық.

— Сенің атың кім?

— Менің атым -----

Аслан өте жақсы, ал мен Алдармын.

— Аслан сенің балабақшаң қалай аталады?

— Балабақша «Дюймовочка»

— Тамаша, рахмет Аслан үлкен жігіт болып өс.

Сенің атың кім?

Менің атым...

Сен қай Республикада тұрасың?

Мен Қазақстан Респуликасында тұрамын

Өте жақсы, енді ойын ойнаймыз ба?

Ойын «Жаңғырық — Эхо»

Алдар: Вы должны правильно и четко произности те слова которые я вам скажу.

1. Қазақстан, Астана
2. Қол, көз
3. Әке, әже
4. Қоян, аю
5. Қуыршақ, мәшине, доп
6. Көктем, гүл, ағаш

Алдар: рахмет, сендермен кездескеніме өте қуаныштымын, мен енді кетейін сау болыңдар.

Ребята понравилась вам встреча с Алдар косе.

Сергіту сәті
Айгөлек-ау айголек
Айдың жүзі дөңгелек
Айгөлек-ау айгөлек
Би билейміз дөңгелеп

Жылаған дауыс естіледі. Слышется плач

Сюрпризный момент — Қоян келеді тамағы оралған. Приходит зайчик горло замотано шарфом.

Балалар бізге бұл келген кім? Из какой он сказки?

Қоян. Ендеше қоянмен амандасайық

— Давайте поздороваемся с зайцем.

Сәлем қоян.

Сәлеметсіңдерме, балалар, апчхи

Здравствуйте, ребята! Апчхи!

Балалар бәріміз қоянға «Сау бол, ауырма» деп айтайық — Будь здоров! А что с твоим голосом? Мне кажется, что ты заболел!

Қоян: ия, мен ауырып қалдым

— Да-да! У меня охрипло горло, потому что я все время говорю громко, хочу научится произносит звуки.

А ты не кричи, чтобы прошло горло мы тебе покажем упражнение на правильное произношение звуков.

— А ты делаешь такие упражнение?

Қоян жоқ — Я не умею.

— Давайте, ребята, сделаем доброе дело и мы научим зайца к правильному произношению звуков.

кө-кө-көктем
Қо-қо-қол
Да-да-дала
Қа-қа-қар
Қо-қо-қоян

Балалар қоян мүлде жазылу үшін, оған тақпақ оқып берелік

Қоян отыр парта
Екі қолы қалтада
А деді, Б деді
Р- ға тілі келмеді

— Ребята, что бы наш заяц совсем выздоровел. Сиграем в игру «Ақ қоян» (қоян ортаға отырады) Балалар дөңгелене тұрып

Ақ қоян-ау ақ қоян
Орныңнен тұрсаңшы
Бетіңді жусаңшы
Айнаға қарашы
Шашыңды тарашы
Қуаншы, секірші
Орныңа отыршы

Қоян: ия, балалар сендер өте жақсы іс істедіңдер, менің тамағым жазылды. Да ребята, вы мне помогли сделали доброе дела, а я хочу с вами поиграть в игру «Добрые дела».

Дети становятся друг против друга. Когда воспитатель проговаривает предложение, они одновременно хлопают в ладоши, подняв ладони вверх, говоря при этом «Да».

Я готов для всех всегда
Делать добрые дела.
Совершив такой поступок,
Говорю я — да, да, да!
Будем старших уважать? — Да!
Будем дерево сажать? — Да!
Будем маме помогать? — Да!
А братишку одевать? — Да!
Позаботимся о кошке? — Да!
Птицам мы насыплем крошки? — Да!
Позаботимся о друге? — Да!
И цветы польем на клумбе? — Да!
Будем добрыми всегда?
Кто мне скажет — Да! Да! Да! (Қоян кетеді.)

Телефон шырылдайды.

Мұғалім: Алло, бұл кім екен?

Дауыс: Сәлеметсіз бе, мен Алтын әже ғой.

Мұғалім: Әже не болды неге ренжіп тұрсыз?

Әже: Менің немерем ойнап жүріп қандай әдемі кесе, тостағанды байқамай сындырып алды. Енді не істерімді білмей тұрмын, сосын сендерге телефон шалып жатырмын ғой.

Мұғалім: Балалар әжеге көмек береміз бе? Поможем нашей бабушке (ия)

А сейчас посмотрим где живет наша бабушка, и что у нее есть дома, какие предметы, вы назовите их.

Ендеше тамаша етіп мына суреттердегідей заттарды жасап берелік. Суреттерді көрсетеді. Есімізге түсірейік бұл не? Кесе, тостаған, торсық табақ, ал мынау әженің үйі қалай аталады (киіз үй)

Топтарға бөлініп тұра қойыңдар.
Саусақ ойынын ойнайық
Қуыр, қуыр, қуырмаш
Балапанға бидай шаш
Басбармақ, балан үйрек
Ортан терек, сылдыр шүмек
Қытық-қытық

1 топ: кесе, тостағанды өрнектейді.
2 топ: тостағанға оюларды жапсырады
3 топ: табақты оюлайды
4 топ: киіз үйге ою жапсырады

Енді әжеге телефон шалайын: Әже біз сізге барлық заттарды істеп дайындап қойдық, сізге беріп жібереміз.

Әже: ой, айналайындар рахмет, сендерге, үлкен жігіт болып өсіңдер.

Мұғалім: Балалар сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма? Кімге біз көмек бердік. Қонақтармен қоштасып топқа баралық.