Девятый Республиканский творческий конкурс «Наурыз — көктем мейрамы» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана

 

 

 

Тақырыбы: Ойна, да ойла

IV международный творческий конкурс «Весна идёт — весне дорогу!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

Утеуова Шолпан Эмильевна І санатты қазақ тілі мұғалімі № 8 «Гүлдер» балабақшасы Мемлекеттік Коммуналдық Қазыналық Кәсіпорын, Қарағанды облысы Теміртау қаласы

Утеуова Шолпан Эмильевна

Мақсаты:

1. Ой-өрісті дамытатын әр түрлі ойын түрлерін қолдана отырып өтілген тақырыпты бекіту.
2. Екі-үш сөзден тұратын сөйлем құрау, берілген сұраққа толық жауап беру, тапсырманы орындау, тілге тән дыбыстарды анық айту, өзара сөйлесу қабілеттерін қалыптастыру.
3. Мемлекеттік тілге деген қызығушылығын арттырып, тілді құрметтеуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

1. Математикалық элементтермен танысу, (санау, салыстыру, көлем).
2. Сенсорика (түр, түсі)
3. Айналамен танысу

А) жемістермен көкөністер, жыл мезгілдері, үй жануарлары, үй құстары, гүлдер, жәндіктер.
Б) тіл дамыту сөйлеу
В) сөйлеу мәдениеті

Алдын ала жұмыс

Көктем туралы таппақ жаттату.

Көрнекті құралдар: Көктем«жыл мезгілінің мазмұнды суреті, үй жануарлары, пішіндер, үй құстарының тақырыптық суреттері, көбелектер (үлкен, кішкентай), үлестірмелі материалдар (көкөністер, жемістер), қарындаш, фланелеграф, ТОҚ.

Сабақтың әдістері: сұрақ-жауап, әңгімелесу, көрсету, түсінік беру, ойын.

Сабақтың барысы: (жәймен музык әуені ойнап тұр) балалар топқа кіріп, қонақтармен амандасады.

Мұғалім: Балалар, бүгін ерекше күн, біздің тобымызға қонақтар келді. Олар сендердің жыл бойы қазақ тілінде үйренген білімдеріңді білгісі келеді. Ал енді қонақтармен амандасайық.

Психорелаксация.

Армысың, қайрымды Аспан-ата,
Армысың, мейрімді жер-ана,
Армысыңдар құрметті апайлар!

Сұрақ-жауап

— Балалар, қазір қандай сабақ?

— Қазақ тілі сабағы.

— Дұрыс. Біздің балабақша қалай аталады?

— «Гүлдер».

— Дұрыс. Ал сендер қанда гүлдерді білесіңдер?

— Раушан, қызғалдақ, сарғалдақ, бәйшешек.

— Дұрыс. Өте жақсы. Дети вы тоже похожи на красивые цветы. Ал енді жәймен отырып сабағымызды бастаймыз.

— Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

— Көктем

— Көктем айларын кім айтады? (2-3 баладан сұрау)

Балалардың назарын тақтаға аударып, сурет бойынша әңгімелесу.

— Дети как вы думаете какие изменения произошли в природе (приблизительные отв. детей на казахском языке) (күн жылынды, қар еріді, жеңіл киінеміз, құстар кеді, жаңбыр жауады)

— Қандай құстар ұшып келеді?

— Қарлығаш, көкек, тырна, аққу, тоқылдақ.

— Да, на улице стало тепло, день длинее, ночь короткая, прилетели перелетные птицы, появились первые подснежники, видите, как дети заботятся о птицах сделали для них скворечники.

А теперь вам предлагаю поиграть в игру «Ұшты, ұшты» (Летает, летает)

Ойынның шарты: егер ұшса қол көтереді, ұшпаса қол шапалақтайды. Бұл тездікке, шапшаңдыққа баулиды, ойлау қаблеті дамиды.

Кто ошибается, тот будет выполнять задание. (а задание вы можете дать друг-другу сами, согласны)

1. Посчитай до 10
2. Назови виды посуды
3. Назови домашних птиц
4. Назови убранство юрты

II. Көбелек туралы жұмбақ жасыру

На большой цветной ковер
Села эскадрилья
То раскроет, то закроет
Распиные крыля (бабочка-көбелек)

Дұрыс айттыңдар. Жарайсыңдар, балалар. Енді мен тақпақ оқып беремін. Сендер тыңдаңдар.

Көбелек туралы тақпақ оқылады

Ақ қанатты көбелек                                              Көбелек-ау көбелек
Көк қанатты көбелек                                             Бақшамызға келіп кет
Қызыл қанатты көбелек                                        Гүлдер-гүлдер көктесін
Бақшамызға келіп кет.                                         Көбелектер көктесін

Как вы дамаете про что рассказывается в стих-ий (про бабочку-көбелек)

Какое знакомое слово вы услышали?

(көбелек, гүлдер, ақ, қызыл, көк). Дұрыс.

Я попрасила их прилететь к нам в садик, а вы хотите, чтобы они к нам прилетели?

— Да (тихо играет музыка)

Тогда закроете глаза, представтье себе, что к нам сейчас прилетят разноцветные, красивые бабочки, а теперь откройте глаза. (дети открыли глаза)

— Посмотрите какие красивые бабочки! Қандай әдемі көбелектер!

— Балалар? қане кім айтады, қандай көбелектер ұшып келді? (ответы детей)

— Үлкен көбелек, кішкентай көбелек, әдемі көбелек, түрлі-түсті көбелек.

— Дети эти бабочки непростые, к нам прилетели, у них на крылях задание для вас и вы должны будете выполнять, согласны?

— Да

1-тапсырма «Бір сөзбен айт» (назови одним словом)

Мақсаты: меңгерілген сөздерді бекіту.

Шарты: Мынау не? сұрағына жауап бере отырып, бір сөзбен айту.

Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрайық
Белімізді жазайық
Оңға қарай иіліп,
Солға қарай иіліп,
Жоғары төмен қарайық.
Бір отырып, бір тұрып,
Бойымызға күш жинап,
Бір тынығып алайық.

2-тапсырма Жеке жұмыс. «Бақта ма, бауда ма?»

— Дети, чем отличается овощи от фруктов? (ответы детей)

— Дети, у вас на столе лежить задание, переверните, а теперь покажите стрелкой что, где растет. После выполнение задании я спрашиваю у детей «не қайда өседі? — что где растет?»

3-тапсырма. Жұмбақ шешу

«Бұл қай кезде болады? — Когда это бывает?»

Все поля, дороги
Снегом заметает.
Спит медведь в берлоге
Когда это бывает? (қыста — зимой)

Солнце пригревает
Лед на лужах тает,
Подснежник расцаетает
Когда это бывает? (көктемде — зимой)

Солнце ярко светит
Загорают дети
Бабочки летают
Когда это бывает? (жазда — летом)

Листья пожелтели
Поля опустели
Птицы улетают
Когда это бывает? (күзде — осенью)

Дұрыс жауап берген кезде жыл мезгілдері туралы мазмұнды суреттерді көрсетіп отырамын.

Сабақ барысы кезінде төл дыбыстардың дұрыс айтылуын бақылап, түзетіп қайталап отырамын.

— Ал енді балалар, тақтаға қараңдаршы, не көріп тұрсыңдар?

— Күн

— Дұрыс, если сейчас каждый из вас вспомнить вежливые слова на казахком языке, то наша солнце еще ярче будет греть нас своими лучами. А вот и лучики у меня в руках, кто хочет сказать вежливые слова.

Балалар біртіндеп келіп «аспанымыз ашық болсын, бейбітшілік болсын, бақытты бол, денің сау болсын» деп күн сәулелерін фланелге қыстырады.

— Балалар, қараңдаршы, күн өз сәулесін шашып тұр, посмотрите как наше солнце греет нас и оно радуется как вы сегодня хорошо занимались, давайте, прикоснемся к солнцу и возьмем энергию, подарим друг-другу, подарим нашим гостьям.

Балалар, осымен сабақ аяқталды, вам понравилось занятие? Что больше вам понравилось? (ответы детей)

Сау болыңдар балалар!

Категория: