Девятый Республиканский творческий конкурс «Наурыз — көктем мейрамы» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана

 

 

 

Сабақтың тақырыбы: Ыдыстар

IV международный творческий конкурс «Весна идёт — весне дорогу!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

 

Кульжанова Асемгуль Кантаевна преподаватель казахского языка в ДОУ, Павлодарская область, г. Экибастуз, ясли-сад № 7 «Ботақан»

Сабақтың тақырыбы: Ыдыстар

Мақсаты: сөздік қорларын кеңейту, сөздерді байланыстырып сөйлеу, зейін қойып тыңдау дағдыларын қалыптастыру.

Көрнекіліктер: ойыншық ыдыстар, суреттер, дидактикалық кеспелер.

Сөздік жұмыс: шәйнек, шанышқы, қасық, шелек.

Блингвальді компанент: шанышқы — вилка, шәйнек — чайник, қасық — ложка, шелек — ведро.

Әдіс — тәсілдер: көрсету, суретті әңгімелету, сұрақ — жауап, түсіндіру.

Мотивациялық қозғаушылық

Шаттық шеңбері:
Кел балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік.

Мұғалім: Менің қолымда доп. Доп арқылы сұрақтарға жауап беріңдерші. Қазір жылдың қай мезгілі? Қандай қыс айларын білесіңдер? Бір аптада неше күн бар? Қай күндері демаласыңдар?

Балалар: Балалардың жауаптары.

Ұйымдастыру ізденушілік

Мұғалім: Д/о «Сиқырлы дорба»

Мұғалім: Дорбадағы ыдыстарды алу үшін, тіл жаттықтыратын сөз тіркестерін айтқызу.

Алақай, алақай!
Қуанып қалайық.
Сиқырлап дорбаны.
Қызыққа қанайық

Балалар: Дорбадан таныс ыдыстарды алып, олардың аттарын атайды.

Мұғалім: Мынау — шелек. Кәне енді шелектің орысшасын айтайықшы Шелек — ведро

— Мынау не?

— Мынау қасық Қасық — ложка

— Мынау — шәйнек Шәйнек — чайник

— Мынау — шанышқы Шанышқы — вилка

Осы сөздерді жай, орташа, көтеріңкі дауыспен қайталайды.

Сөздік жұмысы: Ыдыстар

Сергіту сәті
Қуыр, қуыр қуырмаш
Балапанға бидай шаш
Апаң келсе есік аш
Қасқыр келсе мықтап бас.

Балалар: (қимылмен көрсетеді)

Мұғалім: Д/о «Қайтала, көрсет» (балалар айтқан сөзді қайталайды, суреттерді көрсетеді)

Дәптермен жұмыс (ыдыстардың суреттін салады)

Мұғалім: Д/о «Сақ бол!»

Рефлексиялық түзетушілік

Сұрақтар:
Қандай ыдыстарды білесің?
Мынау қандай қасық? (қасықтың үлкен кішкентай екенін ажыратады)

Мұғалім: Осымен сабағымыз аяқталды сау болыңдар

Балалар: Сау болыңыз!