Четвертый международный творческий конкурс «Золотая осень» для детей, педагогов и воспитателей

 

Сабақтың атауы: Жай сөйлем және құрмалас сөйлем

 

Версия для печатиВерсия для печати
 

Бапай Гулнар Әбдрахманқызы, бастауыш сынып мұғалімі, екінші санаты, КММ «Чистопол орта мектебі» СҚО, Ғ. Мүсірепов ауданы Чистопол ауылы

Жай сөйлем және құрмалас сөйлем

Сабақтың атауы

Жай сөйлем және құрмалас сөйлем.

Сілтеме

Әдістемелік құрал, оқулық.

Жалпы мақсаты

Оқушылар жай сөйлемнен құрмалас сөйлемнің айырмашылығын біледі, жай сөйлемдерден құрмалас сөйлемдер жасауға және құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыруға үйренеді.

 

Оқыту нәтижесі

Жай сөйлемдерден құрмалас сөйлемдер жасай алады және құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыра алады.

Негізгі идеялары

Топпен  жұмыс  жасату  арқылы  оқушыларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу .

Уақыты

Тапсырмалар

Мұғалімнің    іс-әрекеті:

не  істеймін?

Оқушылардың   іс-әрекеті

Ресурстар

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

«Комплименттер» тренинг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерийлері

 

І. Ұйымдастыру

 

«Мақсатымыз – білім алу,

Міндетіміз – еңбектену. Еңбек етіп жұмыла,

«5»-ке қолды жеткізу.»

 

 

Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, тренинг өткіземін.

 

Көңіл көтеру, назарларын аудару.

 

Оқушыларды топқа бөлу.

 

 

Тақтада бағалау критерийлері:

1-ұпай – түсіндірмей орындаса.

2-ұпай – түсіндіре отырып орындаса.

3-ұпай – толық мазмұнын ашып, талдаса.

4.Топтың жұмысына ортақ баға

4-7 ұпай - «3»

8-14 ұпай - «4»

15-18 ұпай - «5»

5. Бағалау парағын  тарату.

 

 

 

Мұғаліммен сәлемдесу.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Бір-біріне допты комплиментпен қоса лақтырады.

 

 

Оқушылар  түстер бойынша 2-топқа бөлініп, отырады.

 

Бағалау критерийлерімен танысады.

1-слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

4 мин

Үй тапсырмасын тексеру

- Қандай сөйлем жай сөйлем деп аталады?

- Қандай сөйлем құрмалас сөйлем деп аталады?

- Құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін есіңе түсір.

- Жай сөйлемнен құрмалас сөйлемнің қандай айырмашылы-ғы бар?

Оқушылар сұрақ-тарға жауап береді.

2-слайд

3 мин

1. «Ой қозғау»

1-ТАПСЫРМА:

Берілген сызбалар бойынша сөйлемдерді құрап жаз. Олардың жай немесе құрмалас сөйлем екенін айт.

 Оқушылар сызбалар бойынша сөйлемдерді құрастырып жазады.

Олардың жай немесе құрмалас сөйлем екенін айтады.

 3-слайд

 

2 мин

 2-тапсырма

Жай сөйлемдер мен құрмалас сөйлемдерді бас әріптен бастап, тиісті тыныс белгілерін қойып көшіріп жаз.

Тапсырманы орындайды

 

 

4-слайд

2мин

3-тапсырма

Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып жазу

Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып жазады.

5-слайд

1 мин

Сергіту сәті

 

 

6-слайд

20 мин

Топпен жүмыс

1-топ. Күз туралы мәтін құрастырады.

2-топ. Қыс туралы мәтін құрастырады.

 

7-слайд

2 мин

Бекіту

«3 қадамды сұхбат», оқушылардың практикалық жұмыстарын тексеремін. Жіберілген қателіктер бойынша ескерту жасаймын.

Тақырып бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. Қаншалықты дайын болған жұмыстарын көрсетеді.

8-слайд

1 мин

Рефлексия

Жаңа сабақ бойынша Не үйрендік? деген сұрақ қоямын

Сабақ бойынша не үйренгендері туралы әр қайсысы стикерге жауаптарын жазады.( тақтаға іледі)

Стикер

2 мин

Оқушыларды бағалау

Сабақ соңында бағалау критерийлері бойынша бағалау.Сумативті баға қоямын.

Оқушылар  бірін-бірі  бағалайды.

Бағалау парағы

1 мин

Үйге тапсырма беру

Қыс туралы жұмбақ құрастыру.

Күнделікке үй тапсырмасын жазады.

 

Категория: