Cабырова Акбота Уалиевна учитель биологии Бостандыкской средней школы, Акжарский район |
6 сынып.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,сызбанұсқалар, суреттер, аппликация т.б.
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, саралап деңгейлеу.
а) оқушыларды түгелдеу
ә) оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстру;
б) оқушыларды топтарға бөліп отырғызып, негізгі жұмысқа жұмылдыру.
Ағзалық әлемде неше дүние білісіңдер? Биология нені зерттейді? Өсімдік жасушасының құрылысы? Өсімдік ұлпалары нешеге бөлінеді? Өсімдік мүшелерін атаңдар?
А) Интерактивті тақтада жұмыс жасау.
1 топ
1. Тамырдың қызметі.
2. Тамырдың жүйесі.
3. Тамырдың бөлімдері.
2 топ
1. Сабақтың қызметі.
2. Сабақтың ішкі құрылысы
3. Сабақтың түрлері.
3 топ
1. Жапырақтың қызметі.
2. Жапырақтың орналасу түрлері.
3. Жапырақтың жүйкелену түрлері.
Ә) Аппликациямен жұмыс жасау: «Кім жылдам?»
Б) Формула жазу (үш топтан оқушылар, тақтаға итмұрын, картоп, асбұршақ) таңбаларды даустап айтып беру.
В) «Ойлап табу». Үш ағашдың суреті , үш гүлдің суреті, маркер арқылы қөрсетіңдер Кос жынысты, дара жынысты, бір үйлі, екі үйлі.
Г) «Танымдық ойын»
1. Аналық бөлігі?
2. Тозаңдану дегеніміз не?
3. Фотосинтез процесі?
4. Өсімдіктер қорға жинайды?
5. Жасушаны алғаш рет корген кім?
6. Ағаштың сырылған жерінде дымқыл байқалады. Қандай қабат зақымдалған?
7. Жылдық шеңбер туралы не білісіңдер?
8. Қандай органикалық тыңайтқыштарды білесіңдер?
9. Өркен дегеніміз не?
10. Түрін өзгерткен тамырлардың түрлерін атаңдар.
11. Өсу бүршігі мен гүл бүршігінің айырмашылықтарын атаңдар.
12. Сабақтың түрлерін атаңдар
Ғ) «Сөйлем құрастру». Берілген сөздерден сөйлем құрастыру
1 топ. Ағаштарды, орман, гүлдерді, шөптерді, ретсіз, ішінде, алау,жұлуға, таптауға, шабуға, жағуға, болмайды.
2 топ. Табиғаттың, адамзаттың, алып,әкеледі,жойылуы, да, жойылуына.
3 топ. Табиғи,сақтап,байлығымызды, табиғат, тұтынуды, азайту, керек,қорғап,калу,байлығын.