Девятый Республиканский творческий конкурс «Наурыз — көктем мейрамы» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана

 

 

 

Металдар мен құймалар

IV международный творческий конкурс «Весна идёт — весне дорогу!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

 

Садыкова Каламкас Амангельдиновна учитель химии и биологии, высшая категория, стаж 20 лет, КГУ «Мортыкская средняя школа», Казахстан, СКО, Уалихановский район, село Мортык

Металдар мен құймалар

Бөлім атауы: 9.2В

Металдар мен құймалар

Мектеп:

 

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Садыкова Қ.А.

 

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Металдар құймалары

 

 

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (Оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.4.3 – құйма ұғымын және оның артықшылықтарын білу

9.1.4.4 – шойын мен болаттың құрамы мен қасиеттерін салыстыру

9.4.2.5 – Қазақстандағы металдардың кен орындарын атау және оларды өндіру үдерістерін, қоршаған ортаға әсерін түсіндіру

 

Сабақтың

мақ саттары

  • Барлығы

Құйма ұғымын түсініп, артықшылықтарын біледі.

  • Басым бөлігі

Шойын мен болаттың құрамы мен қасиеттерін салыстыра алады.

  • Кейбіреулері

Қазақстандағы металдардың кен орындарын атай алады және өндіру

барысын, айналаға қандай әсер тигізетін түсіндіреді.

 

Бағалау

критерийлері

  • Құйма мен таза металды салыстырады, құйманың құрамын сипаттайды

  • Шойын мен болаттың құрамын мен қасиеттерінің ерекшеліктерін түсіндіре алады және олардың өндірісінде жүретін химиялық реакцияларды ажырата алады.

  • Қазақстандағы металдардың кен орындарындың қоршаған ортаға әсерін түсіндіріп,талдайды.

 

Ойлау деңгейі

  • Талдау

 

Тілдік мақсаттар

 

Оқушылар шойын мен болат туралы бейнефильм көру, сұрақтарға жауап беру, талдайдау, тұжырымды ойларын айту, сәйкестендіру, өзін-өзі, бір-бірін, топпен бағалау.

Құйма, шойын, болат

 

Құндылықтарға

баулу

 

Индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу

Сыни тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, өздігінен іздене отырып білім алу, өз ара бірін-бірі оқыта отырып өздері оқуға үйрену.

 

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, география, экология

 

Осыған дейін

меңгерілген білім

 

Жаратылыстану: 6.2А Заттар және материалдар

– 6.3.3.4 Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өндеудің ірі орталықтарын атау және көрсету;

- 6.3.3.5 пайдалы қазбалардың өндірілуі мен өңделінуінің қоршаған ортаға әсерін түсіндіру

Химия 7.4В Геологиялық химиялық қосылыстар

- 7.4.2.4 Қазақстан қандай минералды және табиғи ресурстармен бай екендігін және олардың кен орындарын білу;

- 7.4.2.5 табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделеу

География: 9.3.1 Литосфера

- 9.3.1.7- минералды ресурстарды игерумен байланысты проблемаларды топтастырып, шешу жолдарын ұсынады

 

Смотреть в формате PDFСмотреть в формате PDF

Категория: