Четвертый международный творческий конкурс «Вот оно какое, наше лето!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана и стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

Қазақстан — ортақ үйіміз. Қарсылықты салалас құрмалас сөйлем

Четвертый международный творческий конкурс «Вот оно какое, наше лето!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана и стран ближнего и дальнего зарубежьяя
 

Версия для печатиВерсия для печати
 

Караулова Айжан Мейрмановна учитель казахского языка и литературы, стаж 23 года, первая категория. КГУ «Гаршинская средняя школа» СКО район имени Г.Мусрепова с.Гаршино

Қазақстан — ортақ үйіміз

Айы, күні

4.09

             9-сынып

Сабақтың атауы:

Қазақстан – ортақ үйіміз. Қарсылықты салалас құрмалас сөйлем

Мақсаты:

Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету;

Болашақты жасайтын–қазііргі жастар екенін ұқтыру;

Қарсылықты салалас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары туралы білімдерін тереңдету, пайдалана білуге үйрету.

Оқу нәтижесі:

Өз білімін тәжірибеде қолданады;

Сөздік қорларын толықтырады.

Әдіс тәсілдер:

Оқыту  мен оқудағы жаңа тәсілдер;+

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;+

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+

Оқыту  мен оқуды ақпараттық- коммуникативтік  технологияларды пайдалану;+

Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+

Оқытуды басқару және  көшбасшылық

Дереккөздер:

Оқулық

Сөздіктер

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Психологиялық даярлық «Атом молекулалары»

 

2.Үй тапсырмасын тексеру:

Кіндік қаным тамған жер-туған жер; ержетіп-өсіп, қарым-қатына жасайды- байланыс жасайды. Контексте қарастыру.

3. Жаңа сабақ. Сөйлесім.

2-тапсырма бойынша жұмыс:

Сен қай елде тұрасың?

Сенің Отаның  жер көлемі бойынша әлемде нешінші орын алады?

Шекарасы неше шақырымнан асады?

Қай елдермен шектеседі?

Еліңде қандай үлкен қалалар бар?

Туған жеріңнің қандай биік таулары мен ірі өзен–көлдерін білесіңдер?

Атамекенің жайында қандай мақал-мәтелдер білесің?

3.Грамматика бойынша жұмыс:

Кластерді топ ішінде талқылау, топ басшысының  түсіндіруі.

Қарсылықты салалас құрмалас сөйлем

Бірақ

Алайда

Дегенмен

Сонда да

Сөйтсе де

сөйткенмен

Мен досымды туған қалама қонаққа шақырып едім, бірақ ол келе алмады.

Қазақстанда көктем, әдетте, жылы болады, дегенмен солтүстік аймақтарда күннің суықтығы сақталуы ықтимал.

 

4.Жаттығулар орындау. 3-тапсырма. Жазылым. ҚСҚС теріп жазу:

«Қазақстан-2050» бағдарламасында белгіленген міндеттердің бәріне бірдей қол жете қоймас, сонда да қазақстандықтарға оны жүзеге асыруға сенімді беталыс керек.

4-тапсырма. Өздеріне берілегн сқйлемдерден ҚСҚС құрау:

Қазақстан Республикасында негізгі мемлекет құрушы ұлт – қазақтар, алайда мемлекетімізде түрлі ұлт өкілдері өте көп. Республикамыз пайдалы қазбаларға бай, дегенмен  табиғаты әр өңірде әртүрлі. Жаз маусымнан басталады, бірақ  қыркүйекке дейін созылады. Бұл – көпшілікке ұнайтын мезгіл, дегенмен өте суық қыс ұзаққа созылады.

5-тапсырманы топ ішінде орындау. Берілген диалогты толықтыру, оқу, аудару.

Қысқа тестілеу. Құрмалас сөйлем.Тәжірибе.

1. Қарсылықты салалас сөйлемді көрсетіңіз.

А) Айман дүкенге кетті.     В) Біресе ол барады, біресе Айгүл барады.    С) Күн де шығып тұр, жел де соғып тұр.    Д) Бұл шөп әдемі, бірақ зияны да бар.    Е) Мен кеше сабаққа келген жоқпын

2. Сабақтас құрмалас сөйлемнің құрамы қалай анықталатынын көрсетіңіз.

А) Екі жай сөйлем.    В) Атаулы сөйлем, түсіндірмелі сөйлем.     С) Жалғаулықты сөйлем, жалғаулықсыз сөйлем.     Д) Бағыныңқы, басыңқы.    Е) Толымды, толымсыз сөйлем.

3. Салаластың  түрін ажыратыңыз.

 Ән басылып қалды, алайда  гитара сазы тоқталған жоқ .

А) Ыңғайлас.    В) Қарсылықты.   С) Түсіндірмелі.    Д) Кезектес.    Е) Талғаулы. 

4. Құрмалас сөйлемдерден қарсылықты салалас түрін табыңыз.

А) Таңат біресе сұрланды, біресе бозарды.    В) Үлкендер төрде отыр, жастар босағада.     С) Еңбек етсең ерінбей, тояды қарнын тіленбей.     Д) Жазира осы жұмысқа орналасты, себебі мамандығына сәйкес еді.     Е) Өлең жазуға ыңғайландым, бірақ шабытым келмеді.

5. Қарсылықты салалас құрмалас сөйлемнің жалғаулығын көрсетіңіз.

А) Сонымен.    В) Сондықтан.     С) Да.     Д) Бірақ.     Е) Немесе.

Топқа  бөлу:

2.Топта жұмыс істейді. Кластер жасау: ҚСҚС

Сергіту сәті

Түстер терапиясы

Үйге тапсырма

12: Үйге тапсырма: 12-тапсырма, 10-бет. Мақалдарды жаттау.

Рефлексия

10. Рефлексия. «2 жұлдыз, 1 тілек»

Бағалау:

11. Бағалау парағымен жұмыс жасау.

Категория: