III международный конкурс для педагогов и воспитателей «Публикация бесплатно»

 

НИШ

Ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың жазылым дағдыларын жақсарту жолдары

Айтенова Жадыра Болатовна

Бұл мақалада Тараз қ. физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебіндегі 8-сынып оқушыларының ағылшын тілі пәнінен жазылым дағдысы бойынша туындаған мәселелер мен оларды шешу жолдары қарастырылады. Мақалада автор 8-сынып мұғалімдерімен, яғни пәндік топпен коллаборативті жүргізген іс-әрекеттегі зертеудің нәтижесімен бөліседі. Зерттеу нәтижесінде оқушылардың жазылым дағдысы формативті және суммативті бағалау нәтижесі бойынша жақсарғандығына шолу жасалады. Сонымен қатар автор мәселені шешу жолындағы қолданылған әдістермен бөліседі.

Подписка на RSS - НИШ