Второй международный творческий конкурс «Нур-Султан — город мечты» для детей, педагогов и воспитателей

 

қазақ тiлi

Білім алуға, мақсатқа жетуге, кәсіби тұрғыдан жетілу

Сулейменова   Гульмира  Есмагуловна

Өзінің ұлттық және жеке байлығыңды нақты білу, сол байлықты үнемдей отыра қолдана білу. Болашақты жоспарлай отыра, ысырапшылдық пен даңғойлық қасиеттерге жол бермеу. Білім алуға, мақсатқа жетуге, кәсіби тұрғыдан жетілуге деген ынта ықылас, осы жолда әр нәрсені ұтымды пайдалану мінезі. Заманауи әлемдегі бірден-бір үлгі.

«Сиқырлы пішіндер» ашық сабақ екінші кіші тобына

«Сиқырлы пішіндер» ашық сабақ екінші кіші тобына

Балалардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, тілдік қорларын молайту, табиғатқа деген сезімдерін қалыптастыру.

Қазақ тілін оқытуда жұмбақтарды қолдану

Маубиева Сауле Еркеновна

Данное занятие предназначено для детей старшего дошкольного возраста. Поможет закрепить знания о жизни диких животных. Познакомит с новыми словами (жилище диких животных). Рекомендовано для учителей казахского языка и воспитателей.

Сабақ тақырыбы: Менің ойыншықтарым

 Менің ойыншықтарым

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: ойыншықтар туралы мәлімет беру. Жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету. Тақырып бойынша сөздік қорын молайту. Ойыншықтардың атауын дұрыс атап, глобальді оқыту дағдыларын қалыптастыру;
Дамытушылық: тапсырмаларды орындау дағдысын қалыптастыру. Көру, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: Ойыншықтар арқылы дұрыс сөйлеп, өз бетімен ойлай білуге тәрбиелеу.

«Шешендік сөздер» тақырыбындағы сабақтың талдауы

Альжанова Кенжегуль Балтажановна

Кембридж тәсілі бойынша оқыту курстарында үйренген оқытудағы жаңа тәсілдерді тәжірибеде қолданудың тиімділігін мектеп тәжірибесінде анықтауға тырыстым. Осы мақсатта 9 сыныпта қазақ әдебиеті пәні бойынша тізбектелген төрт сабаққа орта мерзімді жоспар жасадым. Жоспар бойынша үшінші сабағым «Шешендік сөздер» тақырыбында өткен болатын. Сабақтың мақсаты: Шешендік сөздер, би-шешендер туралы мағлұмат беру.

Тақырыбы: «Ойыншықтар мұражайы»

Камалиева Торгын Муратовна

Мақсаты: Балаларға ойыншық түрлері туралы түсінік беру.
Білімдік мақсаты: Балаларға ойыншықтарды атай отырып, жаңа сөздермен таныстыру. Сөздік қорларын молайту. Тіл үйренуге қызығушылықтарын арттыру.
Дамыту мақсаты: Жаңа сөздерді, қазақ тілінің төл дыбыстарын дұрыс айтуға үйрету. Ойлау, есту, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
Тәрбиешілік мақсаты: Ойыншықтарын күтіп таза ұстауға тәрбиелеу. Балаларды бір-бірлеріне деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Әліппенің ар жағы — білім бағы

Әліппенің ар жағы — білім бағы

Мақсаты: Оқушылардың сауат ашу, оқу барысында алған білімдерін нығайту:
Тәрбиелік мазмұнын ашу, мәнерлеп оқу, үйренген білім — білік дағдылырын ары қарай жетілдіре түсуге жасау.
Оқуға, білім алуға, қоршаған ортаны аялауға, достықпен қарым-қатынас орнатуға тәрбиелеу. Отанға деген сүйіспеншілігін ояту.

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан аймақтары

Маутбаева Тойжан Байқуанышқызы

9-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінен «Қазақстан аймақтар» атты тақырыбына сабақ үлгісі. Осы сабақта әртүрлі әдістер мен жаңа технологиялар қолданылды. Бұл технологиялар баланың ақыл-ойын, тілін дамытады, ойлау қабілетін жетілдіреді, өзіндік іскерлік қасиеттерін қалыптастырады, қазақ тілі сабағына деген қызығушылығын арттыруға толық мүмкіндік береді.

Сабақтың тақырыбы: Қонақ үйдегі қызмет түрлері. Лексика

Байжанова Эльмира Ендібайқызы

Мақсаты:

Білімділік. Қонақ үй, қонақ күту, конақжайлылық, қонақ үйдегі қызмет түрлері туралы мәлімет беру. Топтық және жұптық жұмыс жүргізу арқылы оқушыларды ұжымдастыру. Қонақ үйдегі қызмет түрлерін білу. Осы жүргізілген жұмыстар бойынша лексиканы еске түсіру.
Дамытушылық. Мақал-мәтелдерді айтқызу арқылы білімдерін дамыту. Түрлі жағыттығуларды орындату арқылы шапшаңдыққа үйрету.
Тәрбиелік. Оқушыларды қонақжайлылыққа, бір-біріне деген сыйластық сезіміне тәрбиелеу.

Тақырыбы: «Қаймағын сүт бетінің алдым қалқып...»

Абай Кунанбаев

Мақсаты:

Білімділік: Абай атамыздың мұраларын білудің маңыздылығын ұғындыру, адамгершілік тәрбие берудегі ақынның философиялық ойларына терең үңілуге үйрету.
Тәрбиелік: Оқушы дүниетанымын қалыптастыру, адамгершілік қасиеттерді оқушы бойына сіңіру, ойшыл көтерген проблемалар тағлымынан үлгі алып, оқушының азаматтық бейнесін қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушыларды өзінше ой қорытуға, ой түюге баулу, шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным-түсініктерін дамыту.

Страницы

Подписка на RSS - қазақ тiлi