Девятый Республиканский творческий конкурс «Наурыз — көктем мейрамы» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана

 

 

 

Тақырыбы: Оқыту сапасын жақсартатын формативтік бағалаудың тиімділігі

IV международный творческий конкурс «Весна идёт — весне дорогу!» для детей, педагогов и воспитателей Казахстана, стран ближнего и дальнего зарубежья

 

 

Маликова Айнур Кенесбаевна Солтүстік-Қазақстан облысы, Уәлиханов ауданы Бидайық ауылы. Санатым — жоғары. Еңбек өтілі — 15 жыл

Маликова Айнур Кенесбаевна

Маликова Айнұр Кеңесбайқызының Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспары.

 

1 апта

4-ші күн

Коучинг тақырыбы:

Оқыту сапасын жақсартатын формативтік бағалаудың тиімділігі

Жалпы мақсат:

 Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу-оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 61-71 б.

Әдістемелік нұсқау

 

Оқу нәтижесі:

Балалардың  табысты оқуы үшін  пәнге деген қызығышылығын оятады,  оқушылардың  сенімділігін аттырады. Сапалы білім алуына жетелейді.

Негізгі идеялар:

Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұсысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып,  оқу сапасын  арттыру.

Сабақта қолданылатын материалдар:

 

Слайд-презентация

түрлі-түсті стикертер, видеосабақтар

Оқыту әдістері:

Жаңа әдістер

Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі

«Бағдаршам» тәсілі, «дейін-кейін»  әдісі, «толық банке» әдісі

 

Дерек көздері:

Әдістемелік нұсқау

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Тапсырмалар:

Топтық  талдау, рөлдік ойын, салыстыру, эссе, зерттеу

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті

І. Психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Коучтың іс-әрекеті

Көтеріңкі көңіл орнату үшін «комплимент» тренингін ұйымдастырамын.

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

Ақ қағазға жылы лебіздерін жазады да, бір-біріне лақтырады.

Ұйымдастыру кезеңі

«Дейін- кейін» стратегиясы

Мұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін формативті бағалау үшін не білетінін жазуды тапсырамын.

 Мұғалімдер  үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағанасына формативті бағалау туралы не білетінін жазады.

       

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

№1 слайд

Александердің сөзі, 2001ж

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық  109 бет

 

Бүгінгі мектептегі білім беруде Баға-Бағалау-Сандық баға деген ұғым бар. Біз үшін бұл үш сөз синонимдес болғанымен, әртүрлі ұғымды білдіреді.

Бағалау-оқушылардың оқу-танымдық әрекеттерін бақылау, оның білім деңгейін анықтау үшін ақпарат жинау;

Баға беру-бағалаудың нәтижесі,яғни сапалы кері байланыс;

Баға- символ, оқу жетістігін не санмен, не сөзбен таңбалау.

«Бағалау» термині жақын отыру дегенді білдіреді, себебі бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып табылады.

Бағалау:

  1. Диагностикалық
  2. Формативтік
  3. Суммативтік

Формативтік бағалаудың (оқыту үшін бағалау, қалыптастырушы)

мақсаты: оқушылардың оқуын жақсарту. Оқушы үшін өзінің білімі қай деңгейде екенін біледі, ал мұғалім үшін қай бағытта жұмыс істеу керектігін түсінеді.

 

  Мұқият тыңдап отырып, баяндамашының сөзіне өз тәжіриесінен мысалдар келтіріп отырады.

 

Коучтың  іс-әрекеті

 Мұғалімдердің іс-әрекеті

«Бағдаршам» тәсілі

Әріптестерімнің біліктілік деңгейін бақылау үшін  «Бағдаршам» тәсілін түсіндіремін. Теориялық білімді қанша мұғалім меңгергенін бақылаймын.

Қызыл түсі- түсінбедім

Сары түс- әлі сұрақтарым бар

Жасыл түсі- маған бәрі түсінікті

Стиктің біреуін көтереді.

 

 

Коучтың  іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

№2 слайд

Бағалау реформасының тобы берген анықтамасы, 2002 ж (112 бет)

 

 

 

«Үш адым» ойыны

Оқыту үшін бағалау неге мұғалімдер үшін маңызды?

Мұғалімдердің жаубын тыңдап, негізгі фактілерді мысалмен дәлелдеймін.

  1. Оқытудың қиындықтарын анықтау;
  2. Кері байланыс;
  3. Уәж мәжбүрлеу емес, ынталандыру, әрекет етуге итермелеу;
  4. Болжау мен сұрыптау яғни оқушының білімін бағалау арқылы біз оның болашағы дамуын болжаймыз.

Ортаға үш әріптесімді шақырып, «Үш адым» ойнын ойнатамын.

Бұл ойынды тақырыппен байланыстырып,дәлел келтіруді тапсырамын.

Әдіскердің сұрағына жауап береді.

 

Ортаға үш мұғалім шығып, әдіскердің белгісі бойынша үшеуі бірдей үш адым оңға, үш адым солға жасау керек.

Бірінші,екінші  айналымнан кейін  әріптестер өз ұсыныстарын айтады. Ойыншылар жіберілген қателерін ескере отырып, біркелкі адым жасауға тырысады.

 

Коучтың  іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

Сабақтың видео үзіндісі

Мұғалімдерің назарына сабақтың үзіндісін ұсынамын.

Видеоматериалды талдайды. Алған мәліметтерге сүйене отырып бағалаудың түрлерін атайды, фактілерді келтіреді,өз пікірлерін ортаға салады, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.

«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс:

оқушылардың өзін-өзі бағалауы,мұғалімнің бағалауы, ұсыныс жасауға үйретуі,топтық бағалау,жазбаша кері байланыс, баға қоюы, мұғалімнің жиынтық баға шығаруын талқылайды.

 

Коучтың  іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

«Бағдаршам» тәсілі

Әріптестерімнің білім деңгейін бағалау үшін  түрлі-түсті стиктің біреуін көрсетуін сұраймын. Практикалық жұмысты  қанша мұғалім меңгергенін бақылаймын.

 

Қызыл түсі-түсінбедім

Сары түс-әлі сұрақтарым бар

Жасыл түсі-маған бәрі түсінікті

Стиктің біреуін көтереді.

 

Коучтың  іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

№3 слайд

Гуманитарлық бірлестік мұғалімдерінің ашық сабақтарының суреттері мен оқушылар дәптерінің көрмесі.

Мұғалімдер оқушының жетістігін ауызша немесе жазбаша түрде бағалайды.Әр мұғалім өз сабағында формативтік бағалау үшін қандай әдіс-тәсіл қолданғанына тоқталып, жазбаша кері байланыс қамтамасыз ететін «Маған көмек қажет» деген дәптерді, сонымен қатар өзімнің әр мұғалімнің ашық сабақтарын жазбаша бағалағанда екі түсті сия қолданғанымды айтамын. Қара сия-сәтті тұстар, ал жасыл сия-менің ұсыныстарым мен туындаған сұрақтарым.

Әдіскер ұсынған әдіс-тәсілдерді дәптерлеріне түртіп алады.

Бұл әдіс-тәсілдерді сабақта не үшін қандай мақсатта қолдатыны туралы ой бөліседі.

 

Коучтың  іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

«Дейін-кейін» стратегиясы

Коучинг сабақтың мұғалімдер үшін қаншалықты сәтті болғанын бақылау  үшін, тақырып бойынша не білгені туралы алдарындағы «кейін» бағанасын толтыруды сұраймын.

Ақ парақты толтырып, тапсырады.

 

Коучтың  іс-әрекеті

Мұғалімдердің  іс-әрекеті

«Толық банка» әдісі

Мұғалімдер алдына бос банка, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да, банкені бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.

Ең алдымен, тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы;

Ұсақ тас-жеке басымызға тілейтін армандар;

Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;

Су-тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық банке-өміріміз мәнді де сәнді болуын білдіреді.

 

 Өз пікірлерін ұсынады.

Категория: