КММ «Сокологоров орта мектебі» Сокологоров селосы Ғ.Мүсірепов ауданы, СҚО Каиржанова Айнаш Айдарбековна Қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі жоғары |
Сабақтың мақсаты:
Түрі: дәстүрлі.
Көрнекілігі: интерактивті тақта (слайдтар), ребус, перфокарталар, үлестірмелі карточкалар.
Ә
Сәлемдесу, түгелдеу. Кезекшімен сұхбат жүргізу.
Сабақтың мақсатын хабарлау.
Мұғалім: — сабақтың мақсаты: «телевидение"лексикалық тақырыбын меңгеру, салас құмалас сөйлемнің түрлерін ажырата білуге үйрену, тіл байлығымызды дамыту.
Мұғалім: — үйге не берілді?
«Салалас құрмалас сөйлем оның түрлері» меңгергендеріңді сауалнама арқылы тексереміз.
«Салалас құрмалас сөйлем»
1. Сұрақ-жауап.
Мақсаты: оқушылардың салалас құрмалас сөйлем бойынша алған білімдерін пысықтау.
(оқушыларды үш топқа бөліп,
Сөздік:
өтпелі — переходный
бастан кешіру — проходить
өзгерістер — изменения
кезең — этап
орнына — вместо
саты — уровень
сандық — цифровой
үрдіс — процесс
А) түсініп оқу;
Ә) аудару;
Бүгінде телевидение бүкіл әлемде өтпелі кезеңді бастан кешіп отыр. Ақ-қара түсті теледидардың орнына қазір түрлі түсті теледидарларды пайдалану көбейді. Ал мұның өзі телехабарларды беруді жаңа бір сатыға көтеріп отыр. Түрлі түсті телевидениені айтқанда, қазір бүкіл әлемде радио мен телевидение жүйесінде үлкен өзгерістер болып жатқанын айту керек. Телехабарды түсіру мен беруде сандық техника мен технологияны қолдану үрдісі пайда боды. Сонымен бірге жаңадан жер серігі және кабельдік телевидение жүсеге асуда. Бұл да үлкен жетістік. Қоғамдық телевидение көбіне халықты жаңалық хабарлармен және білімдік, сө
Мұғалім: — Ал, енді, тақтадағы теледидарлардың түрлеріне назар аударайық (6, 7, 8, 9, 10, 11 слайдтар).