III международный конкурс для педагогов и воспитателей «Публикация бесплатно»

 

Қазақ тілін оқытуда жұмбақтарды қолдану

 

Версия для печатиВерсия для печати

Маубиева Сауле Еркеновна учитель казахского языка, вторая квалификационная категория,  ГККП ясли-сад «Малыш» г. Петропавловск

Маубиева Сауле Еркеновна

Загадки-догадки для изучения казахского языка

Мақсаты: Закрепить знания о жизни диких животных, узнавать и называть их, выделять характерные особенности внешнего вида, особенности питания; знакомство с новыми словами (жилище диких животных);
Развивать активную речь детей, память и сообразительность;
Воспитывать интерес к народному творчеству (отгадывание загадок)

Материалдар: мяч, дорба, мнемокарты, мольберт, обручи, картинки животных

Ход занятия:

Тәрбиеші:
Қане, қане, тұрайық!
Үлкен шеңбер құрайық!

Шаттық шеңбері:
Қайырлы таң, саған!
Қайырлы таң, маған!
Қайырлы таң, барлығына!

Под музыку входит Алдар Косе

Алдар: — Сәлеметсіздер, ме балалар! Мен Алдар Көсемін. Мен Қазақстан бойын аралап кішкентай балалармен танысып жүрмін. Сендермен де танысқым келеді.

Тәрбиеші: — Алдар Косе отырып, дем алыңыз! Қазір, балалар өздері жайлы айтып береді.

Ойын «Кел, танысайық»

— Сенің атың кім? — Сен неше жастасың?

— Сенің атың кім? — Сен қай Республикада тұрасың?

— Сенің атың кім? — Сен қай қалада тұрасың?

— Сенің атың кім? — Сен қай балабақшаға барасың?

Алдар: — Жарайсыңдар, балалар! Орындыққа отырыңдар.
Сендер ойын ойнауды жақсы көресіңдер ме? Ал, мен жұмбақ жасыруды жақсы көремін.
(дорбаның ішінен мнемокесте шығарады)

— Мынау не? (әрбір мнемокестеде жабайы аң жасырылған)

— Мынау — аю.

— Қайдан білдің? — Как ты догадался?

— Аю үлкен. Түсі — қоңыр. Аю балық жейді.

— Тиін кішкентай. Түсі — сұр. Тиін жаңғақ жейді.

— Қасқыр үлкен. Түсі — сұр. Қасқыр орманда мекендейді.
Түлкі. Түсі — сары. Түлкі балық жейді. Түлкі орманда мекендейді.

Алдар: — Жарайсыңдар, балалар! Жұмбақ шешу біледі екенсіңдер! Балалар, а как называется жилище лисы?

Жаңа сөздер:
Нора — ін, в норе — інде
Дупло — қуыс, в дупле — қуыста
берлога — апан, в берлоге — апанда
логово — апан, в логове — апанда

Балалар әр түрлі тәсілдермен яғни, алақанға отырғызу, топпен, топшамен жаңа сөздерді қайталайды.

Сергіту сәті: «Қоян»
Ұзын құлақ, сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып секірді.

— Балалар, қазір ойын ойнаймыз. Мен сендерге жабайы аң суреттелген карточканы таратамын.

Сендер жабайы аңды өз үйіне орналастыру керексіңдер.

«Жабайы аң үйін тап» д/о

— Түлкі қайда тұрады?

Түлкі інде тұрады.
Аю апанда тұрады.
Тиін қуыста тұрады.
Қасқыр апанда тұрады.

А: — Жарайсыңдар, балалар! Әр жабайы аң өз үйінде.

Рефлексия: «Көңіл күй»

— Балалар, егер сендерге сабақ ұнаса және қызықты болса көңілді смайлды таңдаңдар. Егер көңілді, бірақ қиын болса мынау смайлды таңдаңдар. Ал, егер көңілсіз және қызықсыз болса мынау смайлды таңдаңдар.

Алдар косе: — Жақсы! Балалар, өте білімді екенсіңдер! Сау, болыңдар! Кездескенше!

Категория: